att anta en utmaning

jag har då blivit utmanad av sötaste leila :) jag ogillar egentligen sånt här, men bara för leilas skull. så hon inte får massa otur eller sånt där tjafs..

reglerna är lätta och följande:
- länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- berätta 7 saker om dig, både alldagliga och knäppa.
- utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dom
- låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

and here we go:
ett - efter flera års uppehåll är jag nu tillbaka i mitt cola-beroende (alltså coca cola, pepsi o.s.v, inget annat. givetvis classic cola också - liiite smygreklam för netto)
två - jag sover som bäst när jag får sova naken och med minusgrader över täcket
tre - jag blir alltid hungrig när jag står i kön till ett uteställe. om inte - så någon halvtimme senare
fyra - jag har nickelallergi och bor på nickelgatan. det är humor för vissa :)
fem - jag har en kompis som lever dag för dag och gör många konstiga upptåg, henne beundrar jag. även om andra tycker att hon är knäpp
sex - följer slaviskt days of our lives och blir sur om jag missar några avsnitt
sju - är förtillfället väldigt förvirrad och vet inte vad jag vill med någonting eller någon

och nu utmanar jag : hanna , ahlin , birger , fräsy , titti , crillan , joxanna och ja, alla andra som känner sig manade och inte vill få otur i livet (haha, det stod ju inte ens me)

Kommentarer
Postat av: hanna

detta ska stå dig dyrt ;)

puss

2008-11-12 @ 14:33:13
URL: http://tjolanta.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hehe inte en chans att jag kommer komma på så mycket bra grejer =)

2008-11-12 @ 15:21:05
URL: http://alexandrari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0