"gröna skogar och guld"

..eller "no time, long see". frågan är ju vilken som är bäst? eller denna kanske "du ser ut att vara duktig i köket"? meningar som gett mig och hanna många skratt denna helg.

helgen har huxflux bara flugit förbi. idolkväll i fredags, middag & fest i lördags och en härlig(!) bakisdag idag. jag vet, visst är det knäppt att jag faktiskt gillar bakisdagar? :)

jag tackar världens bästa hanna för en, faktiskt, bra helg - du och jag i vått och torrt, men helst i vått! :P               (..eller kanske i "torrt & vått" om du frågar mig, haha.)


Kommentarer
Postat av: hannabanana

tack darling! kärlek i mängder

2008-10-26 @ 23:24:50
URL: http://tjolanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0