kanske ett av världens fulaste ord någonsin?

ordet: r.. rö.. jag kan knappt skriva det. men det är ju såklart ordet r - v jag talar om.

jag säger själv aldrig det ordet. det är nåt så fruktansvärt fult. dock använder mina vänner det. och det är kanske(?!) okej när de ska svära och använder det i samma ord r-vhål, men annars? nja, det vet i tusan..

som när de klämmer ur sig "jag får så liten r-v i de här byxorna, visst?" eller typ  "fan vilken stor r-v jag har". usch, usch. jag säger usch. jag mår illa varje gång jag hör det.

vad hände med orden rumpa? bak? häck? ända? ja, nästan så att både stjärt och gump är bättre t.o.m. en rumpa är något fint & sexigt (visst, det finns undantag!), så HUUR tusan kan man kalla de för något så fult som r - v?!    förstår inte, förstår verkligen inte!


försök ragga upp mig genom och säga "vilken fin röv du har"
jag kastar drinken i ditt ansikte och sedan går jag och kräks.

Kommentarer
Postat av: me

jag kommer få en värstingröv nu när jag tränar baksida lår så mycket... ;)

2008-10-22 @ 20:42:13
URL: http://tjolanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0