ordning & reda på torpet

idag är det lite städ- och pysseldag här hemma på the bigstreet. dock har jag övergett lägenheten och skall nu ägna mig åt lite b l o g g -städning. ja, ni vet väl att en blogg måste dammas av då och då? rengöra lite i hörnen och så vidare?

kanske skulle jag bli en bloggdrottning (hellre prinsessa men..) och börja engagera mig mer? ha miljoners med kategorier, vara duktig(are) på att kommentera andras bloggar, skriva seriösa inlägg och givetvis, publicera "dagens outfit". det vore nåt va? eller? :P

på min väg mot att bli bloggprinsessa så börjar jag med fler kategorier. tre stycken är lite torrt. fyra är desto bättre. men jag vill nog vara bättre än så, så varför inte försöka mig på fem? ja, fem olika kategorier får det bli.  t r o r   j a g ?

en sak är iaf säker, "skriva seriösa inlägg" kommer typ allra längst ner på listan. HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0