så gick det till när farfar var ung..

(sorry ante, jag var tvungen att sno din line..)

i lördags firade vi min allra käraste farfar som fyllde hela 80 år(!) blev en riktigt, riktigt rolig tillställning.. jag hade två härliga bordsherrar som såg till att min vinglas aldrig var tomt. vi åt gott, skåla glatt och sjöng diverse sånger (nej, inte ragga-ragga-roma ! )

känslosam som jag är så rann tårarna, såklart, både till tal och till bildspel. och till sista dansen som var något alldeles extra. annars skratta jag mest hela kvällen..

en kväll att minnas.
grattis farfar, 80 jävla år :)

Kommentarer
Postat av: Ante

sitter det 5000:- på mitt konto imorron så ser jag mellan fingrarna på det med stölden...

Jag vet en som sjöng ragga-ragga-roma iaf, två ggr dessutom.

2009-04-26 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0