en bra dag

en ganska bra dag idag. vaknade upp med ett tungt huvud på b&b ekkällan, slumrade, vaknade, slumrade, vaknade, slumrade. (bed - check!). sista gången vaknade jag upp av doften av kaffe och nyrostade smörgåsar (breakfast - check!)  ..i love b&b ekkällan.

slöade framför tv tills det var dags att bege sig hemåt. väl hemma kom syster mellan på besök. vi kolla semesterbilder, skvallra och kolla youtube. efter att hon hade åkt vräkte jag i mig två stora bakis-portioner av "kött i sås"     (haha.. inga kommentarer)

och på kvällen blev det en trevlig kvällspromenad. börjar bli kallt nu - vantar nästa! och efter det, en god fruktsallad framför 4:ans film. men nu är jag så trött så nu får det bli en bra bok och en kopp med green chai, sen sängen. skön nervarvning på en bra dag..

och vet ni vad det bästa är? joo, att jag är ledig imorgon också. o c h  på tisdag. jiiiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0