grattis carina berg!

efter jobbet åkte jag hem till mam&pap för en bit mat. syster med familj var också där. jag åt (de andra hade ätit tidigare) och så kollade vi lite på kristallen.

linda, från en annan del av köping, var ju helhärlig på scen. och det var ju givet att carina berg skulle ta hem titeln "årets kvinnliga programledare". hon är sjuukt bra!

nu ska jag bädda ner mig och sova. sovmorgon imorgon, gött. även om jag gärna hade velat ha övertiden. men på mitt jobb är övertid inte populärt. nej, verkligen inte. nej! nedrans snåla människor. hehe.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Its a big NO NO! "Jobbar du över får du skylla dig själv, men allt ska va gjort!" Är nog deras motto ;)

2009-09-07 @ 22:38:20
URL: http://penniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0