köpa barns kärlek?

idag var jag barnvakt åt min systerson. han kom vid kl 7 imorse. då såg vi på kenny begins (vilken klockren film!) och sen efter den åt vi frukost, spela spel och sånt där.

eftersom detta inte riktigt var planerat så hade jag ingen barnvänlig mat hemma. så det fick bli ett besök på mc donald's, vilket var väldigt uppskattat. nästa gång har jag dock lovat min specialite, gröna & rosa pannkakor. det ni!

när vi var mätta och belåtna så begav vi oss till leksaksaffären. inte minsta tjat. nej, ungen är väluppfostrad minsann :) men bara för det, och för att han varit så duktig & snäll tidigare under dagen, så fick han välja sig en leksak :)

och för att inte lillebror där hemma skulle bli avundsjuk så köpte vi en grej till honom också. idag kände jag mig som en riktig supermoster.. (som köper barns kärlek?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0