min b-plan

häromdagen sa någon till mig "..helena, du kommer aldrig att gifta dig". ska man ta denna person på orden eller inte? jag har funderat. och jag har en b-plan.. såklart!

den där fejk-plast-oäkta (kalla det vad du vill) ringen på glitter. den skulle sitta finfint på mitt finger. och jag skulle aldrig låta någon komma tillräckligt nära för att kunna avgöra att det är en fejk-plast-oäkta ring. en aning tragiskt, men min b-plan.

och bor jag dessutom ensam mitt i skogen, i mitt torp, med alla mina katter & en get(?) och luktar skunk, så lär ingen heller inse att det inte finns någon man i mitt liv... 

                                                         ( . .förutom ernst, stenmarck & johnny då.)

heting
triss i äckligt, snuskigt heta män

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0