sjuk & lite ynklig

. . jobbade ett mördarpass i onsdags. skulle gått hem vid kl 12, istället blev det ett långpass, kl 06-20.30. det kändes.. och var nog en utlösare till min förkylning som jag lyckats dra på mig. hej till snorig nos (det heter näsa, inte nos!), skallebank och ledvärk.

igår var jag ledig, välbehövligt. men nu ska jag strax bege mig till jobbet, men innan dess väntar ett besök på apoteket. nässpray, ipren och andra nödvändigheter för att klara helgen(s jobb) ska inhandlas. 

i vanliga fall handlar jag helgens nödvändigheter i en helt annan affär. någon som kan gissa vilken?! jag bjuder den som svarar rätt på en fika (jag lottar senare ut en vinnare)

härmed är min första "bloggtävling" startad..


jag bara älskar den där lilla besserwisser-ungen !

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Rätt svar: Systembolaget.



Jag vet ju att om du mot förmodan väljer mig så kommer jag att trilla dit på nåt sätt ändå... jag kommer säkert att få baka kakan.

2009-08-28 @ 15:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0