t som i tisdag

vaknade vid 8-snåret imorse. gäsp. planen var att ta en promenad med jessi, men det regnade så vi ställde in. ganska skönt det, det kändes att det hade varit party kvällen innan om jag säger så. jag förstår inte, bli bakis av några öl? what?

h u r   s o m   h e l s t . . 

vid lunch mötte jag upp flickorna ida & sigurd för en lunch på ströget. och solen sken, kors i taket! efter några timmars slöande på uteserveringen så bar det iväg hem. fixa lite här hemma, innan mamma & pappa skulle komma på besök. jag bjöd på kaffe och lite gott och de hjälpte mig med mina rullgardiner :) myyys!

nu sitter jag här och njuter av lite thé & john mayer. ska nog snart hoppa i säng och sova i mitt mörka sovrum :)     g o d n a t t   &   s o v  g o t t  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0