allt är bara svart

i lördags blev det tacomys med flickorna t & c. och efter det vin, och efter det lite mer vin. det slutade med massa rosa (givetvis, vad annars?) shots. borde kanske hoppat det nu med facit i hand. jag minns inget av kvällen. nada. noll. zero!

eller jo, sista halvtimmen finns med, fast suddig. men minns inte bilresan in till stan, när vi gick in på harrys eller alla kort vi tog. tydligen hade jag inte riktigt varit mig själv, utan varit en dryg idiot + ringt och skickat kryptiska sms.

hade det inte varit för att mitt minne är borta redan på förfesten så hade jag kunnat svära på att någon drogat mig. för jag var inte mig själv.

så här med ber jag alla som jag träffade i lördags om ursäkt. sorry. jag är inte stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0