it-utbildning

igår begav jag mig till falkenberg på it-utbildning. resan dit var lång, riktigt lång. för lång. lämnade motala kl 16.28 och var inte i falkenberg förrän kl 00.30. förseningar! som tur var hade jag sällskap av sötaste jennie. och gustaf också, en stund iaf :)

imorse när klockan ringde kl 07 var vi riiiktigt trötta. och frusna(!) men vi blev lite varmare av tanken på hotellfrukost. dagen blev sen riktigt bra. utbildningen var bra och lärorik. och tåget hem följde tidtabellen.

min chef sa att på tisdag skulle jag lära honom två nya saker som jag lärt mig på utbildningen. det var lätt..
1. åk aldrig tåg till falkenberg
2. be dem sätta på extra värme på hotellet
bonus: taxi går ej att lita på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0