konsten att bara ta ett glas eller två

..är något som jag och mina brudar har svårt med. antingen är vi torra som barr eller blöta som synden. men jag gillar't.

igår väcktes jag av att de ringde från jobbet - "kan du börja en timme tidigare idag?" klart jag ställde upp (nähä?!) men innan det var dags att kenga så begav jag mig, ganska så stressad(!), mot sporthallen och årets boren cup. tillsammans med hannah & titti.

när det typ var klart att maif inte skulle gå till final så gick jag till jobbet. såå trist, maif i final är ju ett måste. men hur som haver, jag knegade på och efter stängning begav jag mig hemåt för lite piff. flickorna och jag skulle ut och "ta ett glas eller två"

ha! trodde vi ärligt på det? började fint med lite martini, sen första flarran vin, sen andra och så fortsatte det. blev en ritkigt trevlig kväll med många skratt. jösses..

"titti, han är typ komedi.. och du är ..drama", "..eller skräckis"
"då är alltså ernst typ antikrundan och jag bolibompa?"   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0