på sträckbänken

inget besked idag heller. får vänta enda tills måndag. jag blir galen! vaddå hålla en på sträckbänken? som sagt, galen är vad jag blir. haha. löjligt! 

annars har dagen varit bra. var nere en sväng på jobbet och fixade till lite, tog en promenix till stan för att träffa syster mellan. och precis lagom till att syster skulle lämna mig så stötte jag på finaste sofia som mer än gärna tog över systers plats :)

nu på kvällskvisten har jag inte gjort så mycket. mest slappat och hängt framför msn (dock inte mig emot) nu blire let's dance och i pauserna: städning! (ett absolut måste!)

Kommentarer
Postat av: fiaaa

underbart att träffa dig idag pluttan!!hörs imorn=)pöss

2009-01-16 @ 22:55:20
Postat av: Alina

Hoppas du får en underbar helg! :)

2009-01-16 @ 22:58:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Melissa

Hm, pausstädning -kanske vore något nytt att prova. ;.)



Tack för din komplimang ang bloggen. Ja, jag har en kanonduktig tjej som verkligen har fångat allt innehåll i en design... allt det sorgliga, allt det vackra, allt det rara, allt det gråa... hon är kanonduktig!



Skulle rekommendera henne, men du har ju redan en jättefin blogg!

2009-01-16 @ 23:07:32
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0