tagga ner lite

jag får ofta höra att jag alltid är så pedantisk av mig. och detta har faktiskt kommit att bli en del av mitt nyårslöfte. tagga ner lite, allt behöver inte (alltid) vara perfekt.

och det har ju faktiskt börjat bra. mitt rum här ser ut som ett bombnedslag, ja jag skojar inte. idag blir det att röja upp. och på nyårsafton söp jag bort mina nycklar.

m e n !
nu har jag tydligen fått information om att jag inte riktigt söp bort dem, nycklarna alltså. utan bara tagit mitt nyårslöfte på största allvar och slvarat bort dem i den typ 28kvm stora lägenheten vi bodde i.

nu är ju frågan vilket som är värst. att tro att man supit bort dem? eller faktiskt gå från att vara den som har koll på allt till att slarva bort sina nycklar bara några timmar efter att löftet lovats, på den lilla ytan. jag tar visst det här på fullaste allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0