v.29 is the shit

på måndag bär det iväg, kl 04 för att vara exakt. familjen johansson/ericsson beger sig ut på en äkta svenssonsemester. vi styr kosan mot danmark och legoland. yeah.

vi skippar lyxet med husvagn. som en äkta gammal scoutfamilj som vi är, så är tält givetvis det enda(!) rätta. packlistan blev utskickad för flera månader sedan. och jag är nu så taggad. (men mest för de danska wienerbröden, som jag inte ens gillar)

när jag tröttnat på familjegrejen tar jag mitt pick och pack och drar tillbaka till sverige och lever raggare på kusten istället. varberg och nena (och sara, fräs, erik och alla ni andra) står på schemat. vilken malmöhelg det blir (hur kom malmö in här?) jag gillar't!

för att vila upp mig efter det hårda livet i varberg åker jag norrut (ja, en liten bit iaf) till göteborg för att träffa sötaste joxanna och dricka vin. (detta hänger fortfarande ganska löst. men hoppas det blir så. joxanna, jag saknar dig!)     :)


ge mig vecka 29!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0