en ny arbetsvecka

idag är det måndag och det innebär en ny arbetsvecka. känns helt okej.. är ju ledig redan imorgon igen :)

i lördags var det dags för någon sorts studentfest i linköping. förfesten var kalas, med lekar, dans och (alldeles för) mycket vin. men själva krogbesöket blev en flopp. det bestod mest av en kö. som jag gick ur tre gånger. haha.

obligatorisk bakisbuffe dagen efter. thai, sushi & massa efterrätt. och en kaffe på det, kan det bli bättre? gustaf, min datasupport & kära vän, följde sedan med mig hem för att ta en titt på min dator. haha. vi tittade frågade på varandra x antal gånger. vi fatta noll.

resten av kvällen spenderades i vanlig ordning med martin. bästa söndagsmyset..

Kommentarer
Postat av: MAC

Martin?

2009-03-03 @ 13:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0