TV4, here i come... not!

att bli bloggdrottning är visst mycket svårare än vad jag trodde..

hur som helst, det har gått ett tag sen jag skrev sist. oväntat? nja, inte särskillt. jag sitter och funderar över vad som hänt sen senaste inlägget. och vet ni vad? allt är en endaste röra . . .

kanske var det den där lördagen med lek & spel med gänget i linköping? eller var det hemmakvällen? eller personalfesten? ja, som ni märker.. en röra.

men gårdagen minns jag (tur det kanske?) promenad med syster längs vättern, mysigt. lite käk med tjejerna i lkpg. och äntligen, bönderna i "bonde söker fru" presenterades. stor besvikelse. så nej, ni får inte se mig i tv i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0