att vara sjuk

39 graders feber är inget roligt. dock tror jag att den inte riktigt är så hög längre. men ändå.. jag är iaf glad att jag sluppit ledvärken. för DÅ blir jag dålig och riktigt gnällig(!)

efter jobbet igår (givetvis gick jag till jobbet) så åkte jag hem för att vila. men den vilan blev inte långvarig. syster & kidsen kom och hämtade mig och vi åkte hem till dem..

när jag kom hem därifrån var jag vaken i kanske tio minuter, sen hade jag somnat på soffan. vaknade runt tresnåret och stapplade som en nyfödd fölunge in till sängen.

det är vid sådana här tillfällen som jag faktiskt kan önska att jag hade någon att dela min vardag med. å andra sidan så är det värsta jag vet folk som ska dalta med mig.

jag skulle verkligen vilja ha någon som stryker sin hand på mig och frågar hur jag mår men samtidigt verkligen, verkligen ogillar jag när någon är mig för nära när jag är sjuk.

                                                     s k i l l n a d e n   ä r   h å r f i n ,  kan du se den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0