dela vardagen med någon

ja, jag nämnde ju lite om det i inlägget under. att ibland vore det faktiskt trevligt att ha någon att dela vardagen med.

men vet ni? något som jag irriterar mig nåt så fruktansvärt på är när ett par är och handlar. och mannen i paret bara står bakom kvinnan när hon ska betala utan att ens tänka på att man kan börja packa kassarna?

det stör mig så sjukt mycket. han står där tills kvinnan säger "börja packa kassarna" och då kanske(?) han äntligen förstår. men det är å andra sidan inte alls säkert.

kalla mig knäpp och konstig. men jag skulle nog aldrig palla att leva med någon som beter sig så.   hahaha.

( nu finns det ju givetvis kvinnor som står bakom männen när de betalar och inte heller fattar att de kan börja packa. och även homosexuella par. men det hör inte hit. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0