härliga helg

eller inte?

helgen kommer enbart bestå av work, work och åter work. som tur är jobbar jag lördag och söndag tillsammans med bästa jessi. drömduon så att säga :)

igår hade jag en jättemysig dag, borsett från huvudvärken som jag vaknade med. blev en eftermiddagsfika med emelie, elliot och cristin. lill-elliot är ju bara för söt & flirtig!

på kvällen sen kom martina förbi och vi skvallrade igen all missad tid. den bruden gillar jag skarpt! jag längtar redan till alla fester som julen bjuder på. förra året blir svårslaget, men vi gör vårat bästa :)

nu ska jag fixa lite här. ringa sådana där viktiga samtal som man alltid skjuter på, kanske gå ett varv med dammsugaren och ta mig en dusch.   vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0