hur lyckas han, det undrar jag.

jag förstår inte? men martin stenmarck lyckas alltid, alltid vara så äckligt j-vla het. långhårig, korthårig, snaggad, uppklädd, slappklädd, mössa, utan mössa. jag förstår inte?  H U R   L Y C K A S   H A N  ?

jag måste erkänna att jag googlar på hans namn nästan dagligen (hmm.. utan att vara en pinsam stalker?) men verkligen inte bestämma mig vilken av alla bilder jag gillar mest..

men i toppen ligger martin med: kort rufs, mössa, snaggad och sjal. hans "brat"-stil går inte hela vägen hem, inte riktigt i samma klass. men het som het. han är het.

nu var ju tanken att jag skulle publicera min favoritbild här, men jag kan verkligen inte bestämma mig. ett kollage med "tio i topp"-listan kanske vore något?

 nja, jag bjuder på ett hett youtubeklipp istället, för han ser ju inte bara bra ut, han sjunger ju som en gud också.

kanske inte det allra bästa klippet, men låten han sjunger ger mig gåshud. och har alltid gjort. den är  m ä k t i g ! så njut nu gott folk, njut för tusan! (utan att blunda!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0