jag slarvar

jag har slarvat nu några dagar med blogginlägg. och inte blir det bättre nu, eller lite bättre. det blir iaf ett inlägg. men en dagens. och hur kul är det, på en skala 1-10?


dagens låt: rövarnas visa (kan inte få bort den från hjärnan)
dagens dusch: not yet
dagens frisyr: trassel i toffs
dagens smink: hudlotion
dagens outfit: adidasbyxor, linne
dagens händelse: sov 13 h i natt
dagens planer: städa? promenera? läsa bok
dagens vill ha: helg
dagens saknad: sara, min rara
dagens drog: kaffe
dagens glädje: vakna till sms
dagens tråkigaste: -
dagens finaste: förmodligen jag i min outfit?
dagens måste: städa?
dagens dricka: kaffe & juice
dagens köp: inget, än
dagens mat: kaffe?
dagens bok: stieg larssons luftslottet som sprängdes
dagens tv: days, aa
dagens sjuka: huvudvärk
dagens kärlek: days
dagens mående: är så fruktansvärt trött
dagens väder: solig höstdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0