att vara flexibel

först var det fest, sen var det hemmakväll, sen var det vinkväll och tillsist nu blev det en hemmakväll. vilka veliga jävlar.. hehe.

jag har precis avnjutit en god bit mat. fläskfilé, klyftpotatis och champinjonsås.. allt gjort av mig, mig och bara mig. och ingen pulversås som jag vanligtvis hade valt. nej, jag gjorde den från scratch. jag är imponerad av mig själv faktiskt :)

nu är det jag, en flarra rödtjut och godispåsen. ett jättebra substitut till en fest eller till en pojkvän  (ja, det fungerar ju på typ samma sätt iaf: man gillar det i början, sen börjar man må lite illa av det. och tillslut säger det stopp och man kräks!)

men kanske ganska skönt att vara hemma ikväll ändå. imorgonbitti ska jag åka till el stockholmo med flickorna. inredningsmässa & min älsklings-nena väntar, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0