bloggen fyller 3 år idag!

haha. detta kan vara det töntigaste inlägget hittills. idag är det nämligen så att det är tre årsen jag startade min blogg. alltså måste den väl fylla 3 år idag? h a h a - h a h a.
 
tänkte att vi skulle göra en tillbakablick, så här kommer mitt allra första blogginlägg..

"vart f*n kommer smurfarna ifrån?",    skrivet:  2006-10-13  @ 12:50:21

bra, bra.. bra gjort, helena! nu har jag lyckats ändra en eller flera inställningar på den här lilla dumburken så all min musik låter som smurfmusik? yeah. vart f*n kom smurfarna ifrån?! blir galen. ett datageni.. JA TACK!

blir en lugn helg. mest en p-helg. (plugg & pyssel, men inget pussande.) får besök av våran egna "rommservice" idag, yes. finfint blir det :) men nästa helg blir det förmodligen en färd till motala, för jobb och lite dejter. fast skulle gärna vilja stanna kvar här och gå på fest. fuck.

saknar mina flickor, fast tur att jag har min sambo :) igår pratade vi om att skaffa hund *asg*


3   j - v l a   å r  ,   g r a t t i s    b l o g g e n !


Kommentarer
Postat av: Clara

Stort GRATTIS på födelsedagen!! 3 år, det är inte illa! :)

2009-10-13 @ 18:54:54
Postat av: Hanna

Nämen, då får man gratulera, detta innebär ju att min också borde fylla snart. Var ju nämligen en liten H1 som övertalade mig att skaffa en blogg.

puss på dig sockertopp!

2009-10-14 @ 09:04:56
URL: http://tjolanta.blogg.se/
Postat av: emma

det är ju därför det är så kul med att ha en blogg, att gå tillbaka o läsa :)

2009-10-15 @ 13:31:17
URL: http://emmasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0