dreamteam

efter gårdagens säljstyrningskurs så kan jag nu konstatera att jag genomgått hela "dreamteam"-utbildningen. men känner jag mig smartare för det? knappast, hehe.

igår fick vi lära oss nyckeltal, räkenskaper, svinn med mera. matematik ..ooh min favorit! not! det blir väl upp till bevis nästa vecka ifall jag minns något eller ej..

ska strax svida om för att bege mig mot jobbet. dagens pass är mellan 13-20.30, utan frys och med jessi. gött! imorgon jobbar jag morgonpass och slutar kl 13. härligt. för efter det ska jag & ida hem till emelie för fika och för att få lukta på nykläckt bebis.

helgens planer ser annars ut såhär:            jag har alltså inga. något förslag, någon?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jasså den va så pass trist! GUD vilken tur att jag slapp undan den biten ;) Men hatar dig för att du fick äta den underbara maten, medans jag fick äta en pan pizza och se frysen rulla in på lagret. haha

2009-10-01 @ 19:18:14
URL: http://penniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0