ge mig mer göötelaborg!


wow, vilken helg! igårkväll kom jag hem från en superhelg i göteborg. jag lääängtar verkligen, verkligen tillbaka. vi har haft så roligt. cissi, sara, mary, emma, clara & jag!

några utvalda ord och fraser;
jag hatar svampbob - men egentligen älskar jag honom, araber har lugg, kortspel, daddy cool, ostkikare, vinsmuggel på buss, hemliga hemligheter, shopping, alexander rybak, pill i taxin, svenska hits, tar ni sex?, längden har betydelse, vilket ös på lounge(s)!    me like!



man kan ju inte bli annat än förälskad. "jag älskaaar dig!"
ämne - alexander rybak!


Kommentarer
Postat av: Clara

Helt underbar, inte konstigt att vi blev småkära i honom allihop! O helt otrloligt att vi fick platser på första parkett för o se honom spela! :P

2009-10-26 @ 22:56:07
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-10-28 @ 11:30:21
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0