jag kommer falla dit

efter några dagars ledighet så känns det verkligen när man har jobbat ett pass. jag är så trött nu. kan iofs bero på att jag sov dåligt natten tills idag också. hehe, tror du?

imorgon ska jag ta sovmorgon iaf, fram till kl 10 typ. för kl 10.30 måste jag vara på benen (läs: ligga i soffan) för då börjar days. och till det vill jag ha nybryggt kaffe  :)

vid kl 13 ska jag möta upp therese för en fika. ska försöka stå emot allt vad fikabröd heter men som vanligt kommer jag falla dit. kanske inte riktigt så hårt som jag & jess gjorde på ikea när vi fikade där. men lite, lite kommer jag falla dit iaf, annat vore lögn.

Kommentarer
Postat av: Jessica Dahlström

hehe det ska jag göra ;)

joo, all vår självbehärskning försvann inne på ikeas fik. men så kan det gå ibland :)

2009-10-07 @ 08:53:40
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0