nytt i tv-tablån!

finns det något goare än att somna helt utmattad på soffan? (ja, klart att det finns saker som är bättre, men strunt i det nu) det var exakt vad jag gjorde igår. riktigt nice..

vaknde lagom till reprisen av "körslaget". great tänkte jag, nu kan jag se vilken kör som åkte ut. eftersom jag somnade och missade slutet av det i lördags. eller gjorde jag? aja, hur som helst så minns jag det inte. men tror ni inte att jag bara hann att byta, från soffan till sängen, så sov jag som ett litet barn igen?

så min fråga kvarstår, vilken kör blev utröstad i lördags? jag vet att jag lätt kan googla på det. men då är det liksom ingen sport i det hela. så, någon som kan hjälpa mig?

och appråpå tv-program så börjar "halv åtta hos mig" på tv4 och "livet i fagervik" på svt ikväll. gött. jag har saknat dessa program. okej, "livet i fagervik" kanske inte är någon toppserie men funkar bra på svtplay när man inte har något bättre för sig. så är det.

Kommentarer
Postat av: Titti

halv åtta hos mig är ju asbra! =) Vill även passa på att kolla om det är mig eller andra Therese du ska träffa på ons? Har SÅ mycket just nu, så blandar ihop allt... Puss

2009-10-05 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0