planer

timmarna flög visst förbi och har jag gjort någonting vettigt idag? svar nej. mest hängt framför datorn, fixat lite papper och grejat.

skulle varit ledig tills på fredag egentligen, men ska hoppa in imorgon och jobba 12-20.30. så morgondagens planer får skjutas upp. på onsdag ska jag nog träffa therese och på torsdag bär det av till linköping med mamma.      en mor & dotter-dag

fredag, lördag och söndag jobbar jag. så det blir en lugn helg för mig. och helgen därpå jobbar jag också, fre+lör. men på lördagkvällen hoppas jag på en dejt med finaste sara.

och helgen efter det, ja då åker jag till göteborg med emma, mary, clara och sara för att hälsa på cissi & johanna - jag längtar! det kan ju inte bli annat än en  s u c c é !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0