tjejkväll

igår hade jag, eller snarare sara, tjejerna på middag här hemma. jag jobbade ju hela lördagen och hann nätt och jämt innanför dörren innan damerna började droppa in. så sara, som tillfälligt är hemma från oslo fick agera värdinna. hon stod för både mat och samtalsämne. ja, är det tjejkväll så är det. :)

therese, en av mina allra käraste barndomsvänner, var här också. det var så himla roligt att se henne. hon har knappt en månad kvar av sin graviditet och hon strålar. så, så vacker! hon kom även med en uppskattad liten "present", en påse med enbart mina favoritgodisar. åh, min favorittjej.. tack!

när magen var full med massvis av god mat, efterrätt och massor av vin, konjak & whiskey så begav sig några av oss vidare mot harrys. och jag kan säga såhär, att med snyggingarna sara & titti vid min sida har jag då aldrig, aldrig tråkigt, vilken kväll! :)


"nästa gång jag går hit ska jag se till att bli utkastad" . .och en dejt på det kanske? haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0