ännu en helg som flugit förbi "bara sådär"

hej gott folk. hur mår ni? är ni också sådär söndagssega som jag är?

helgen började med jobb. när andra tar helg, jobbar jag som mest. suck. kul liv, nej! men hur som helst . . när jag hade slutat mitt pass i fredagskväll begav jag mig till harrys för att möta upp en gammal klasskompis och hans kollega. tanken var att ta ett glas vin och vara åter på hemmaplan vid ca kl 23 (jobb väntade kl 07 på lördagen)

tanken var ju god.. i säng var jag inte förrän vid kl 04. då hade vi gjort harrys, sibylla och även tagit sängfösare hemma hos mig. när klockan ringde vid 05.30 var jag död.

men lördagens jobb gick bra ändå. sjukt mycket folk för att vara lördag, så vi hamnade efter i schemat. men det var roligt. (men min snygging var inte inne på besök)

när jag stämplat ut så trampade jag hem till mor & far där det vankades kräftskiva.
efter att jag rensat alla tallrikar med kräftor (ja, ni förstår att ingen i min familj kan äta kräftor på riktigt), druckit några glas vin förmycket, även konjak och någon konstig kroatisk (sjukt stark!) drink blev jag hemskjutsad. jag var åtminstone en av de som fortfarande kunde gå och inte somnat på stolen. cred till mig!

hemma.. jag skyndade mig in i duschen för planen var att fortsätta kvällen på harrys. och vem vill stinka kräfta?! men det där med duschen var nog det sämsta beslut jag tagit. det resulterade nämligen i att jag vimmlade omkull och slog mig lite. hehe, det blev inget harrys, det blev ajaj och sängen. aldrig mer duscha när jag är full :)

jag smsa iväg och sa att jag var "för trött & för full". tragiskt. men jag står för det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0