att bli stämplad

under min vistelse i oslo (lite mycket oslo nu, jag vet) var vi ute och slog klackarna i taket några kvällar. som vanligt blev jag stämplad (= bli trampad)

och just det där med att bli stämplad alltså. hur många gånger ska ens små arma fötter klara det? jag har fortfarande ont och kan inte riktigt sträcka på foten helt.

kanske borde man sluta med heels och köra på stålhätta istället? vad tror ni?

det är konstigt att inte fler tjejer behöver operera sina fötter p.g.a de blivit stämplade så många gånger? men jag tänker då aldrig (välja att) operera mina fötter. no! never!

för vet ni, det sitter livsviktiga hjärnceller i fötterna. ( tror ni mig inte? jag har bevis )


min fot efter en livad utgång, 2006-09-30


Kommentarer
Postat av: thess

nej men fy men...

ska jag var ärlig tycker jag norskar verkar lite fumliga och storfotade, inte direkt nätta på foten om jag får säga vad jag tycker..=)

hoppas fot repar sig bra.

puss från svampen, sessan och monkey..

2009-09-18 @ 18:29:00
URL: http://sessandolly.blogg.se/
Postat av: Jessica Dahlström

hjälp vad misshandlad den ser ut att vara!

2009-09-20 @ 21:42:11
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0