dan före dan

imorgon åker jag till  O S L O,  oh yeah.

m e n  f ö r s t ,
två stycken jobbpass. ikväll känns väl okej, men morgondagens pass ekar "stress" i mina öron. ska åka och hämta ut mina tågbiljetter idag så jag kan räkna ut exakt hur många minutrar jag har från att jag slutat jobbet tills att tåget går.   stress. stress.

jag gjorde kanske nåt dumt idag? eller, jag kan inte bestämma mig ifall det var dumt eller inte. men jag röstar nog på att det inte var det. och anser det som bra istället?

b r a   ä r   b ä t t r e   ä n   d u m t.


Kommentarer
Postat av: elin

det var säkert nåt bra du gjorde! :)

2009-09-10 @ 14:51:21
URL: http://eelinw.blogg.se/
Postat av: thess

jag vill ha mer blogg, älskar bloggare...hehe och det var familijärt det där andra. hoppas du itne tog illa upp..=(, du vet min släkt lite speciell är så trött på allt skit, så vill bara inlägga det där...

2009-09-17 @ 06:46:07
URL: http://sessandolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0