du, din mobil ligger i papperskorgen

h e j   n i !

imorse blev jag väckt av telefonen. det var bara att hoppa upp och bege sig till jobbet. inte riktigt vad jag hade planerat för dagen. men det gick :)

nu sitter jag och funderar över ifall jag så gå "all in" i det här med bloggandet och fota och lägga upp mina fynd från gårdagen. men jag vet inte riktigt? antar att gör jag det, så kommer en dagens outfit så småningom också. och nja, det kanske inte riktigt är min cup of tea precis.

eftersom det ändå är lill-lördag idag så lyxade jag till det med lite mörk 89% chokald till kvällens tekopp. jag tyckte jag var värd det.
imorgom ska jag äta lunch med världens bästa mamma ..och efter det blir det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0