min hand, ett ajaj

puh, är så sjukt trött nu. har jobbat sen kl 07 imorse till 18.30 ikväll. och inte nog med det långa jobbpasset, så sov jag ytterst lite inatt.

jag åkte nämligen in till folket i linköping efter jobbet igår. och var (faktiskt) nykter på förfest och återvände hemåt när de andra begav sig till krogen.

hemma vid kl 01.30 och slängde mig i sängen men kunde bara inte sova. låg och vred och vände mig i stort sett enda fram tills att det var dags att stiga upp igen..

men på jobbet gick det bra, jobbade ju med jessi, drömduon. men något skedde med min hand igår eller inatt.. just nu har jag så förbenat ont att jag knappt kan knappra här på datan. min hand, ett ajaj.

nu ska jag krypa under täcket och läsa lite innan jag slocknar på soffan.  g o d n a t t !

Kommentarer
Postat av: DialaAmeliaSaleh

Hejhej:) fin blogg

kolla gärna in och säg vad du tycker om mig?:) kram

2009-09-20 @ 20:27:48
URL: http://dialaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0