jul, jul, stålande jul

haft en alldeles stålande jul, med ups and downs.

jobbade julafton och på kvällen blev det mat hos mor&far. och en julaftonsutgång på hugo, en klassiker. började bra men mot slutet var det ingen höjdare. dock roligt att få höra "du är så jävla fin", av en "okänd" människa. men kvällen slutade ändå i tårar.

sen kom juldagen, den dagen som vi firade "julafton" i min familj. alldeles för mycket mat - trodde att jag skulle spricka! kidsen var ju givetvis på plats och höll låda större delen av kvällen. farmor&farfar fanns också med kring bordet. tomten var snäll och kom med klappar till de som skött sig under året. och efter saffransglassen & kaffet så rullade jag hem för att dyka ner i sängen.


annandagen! höll på att försova mig till jobbet men kom i tid tillslut. jobbade några timmar, sen hem och vila lite och sen var det dags att dra på sig årets partyblåda. das leopardklänning. annandagsbal på harrys. ja, behöver jag säga mer än att kvällen var lyckad och det var längesen jag hade så roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0