jag har..

oj, ja minst sagt. det var ett tagsen.. det har hänt en hel del sedan jag skrev här sist. en del saker som jag kan dela med mig av, men en del håller jag hellre för mig själv.

jag har:    flyttat, suttit fast i över 8h på ett tåg, lekt isprinsessa och fått tusen blåmärken, druckit mig alldeles för berusad, jobbat på ny ort, ätit semlor, barnvaktat, promenerat, snöat in på hemmagjord pizza, blivit besviken & riktigt ledsen, börjat på bok nr 2 i twilightserien och jag har babat badkar. och mycket, mycket meeeer.

Kommentarer
Postat av: Jessica Dahlström

äntligen! som jag har väntat på ett inlägg :)

2010-02-23 @ 21:42:22
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se/
Postat av: Mac

välkommen tillbaka!

2010-02-24 @ 12:44:00
Postat av: Duan

Härliga tider Helena, jag hoppas du kommer uppdatera massor här så jag vet vad som händer när jag är ute på vift:) Tack för senast!

2010-02-24 @ 16:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0