bara köket

jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska packa ner och inte. det är svårt. vad kan man behöva använda liksom?

saker som jag ej packat ner:
- stekpanna och fyra kastruller (mest för att jag inte når kartongen som det ska ligga i)
- durkslag
- skärbräda
- stekspade, visp och en sådan där tånglikande grej
- brödrost
- vattenkokare (kör på snabbkaffe, därför har jag packat ner min trasiga kaffebryggare)
- en vattenkaraff
- måttsats
- 2 knivar
- bestick
- min sodastream
- några tallrikar
- vatten-/the-/kaffeglas
- vinglas

behöver jag verkligen allt detta på cirkus en vecka? jag kanske fått för mig att jag ska börja laga mat nu sista veckan? ja, jag vet inte. jag hade överlevt på brödrosten och vattenkokaren, helt klart. och vinglasen, tss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0