det börjar likna ett kaos

det är kartonger överallt. eller nåja, inte riktigt överallt. men i hela hallen. förstår verkligen inte varför jag ställt allt i hallen? där går jag ju varje dag, flera gånger om dagen. kanske inte en av mina smartaste ideér..

efter att jag omorganiserat min förvaringsplats så tänkte jag nog ge mig an kläderna. usch, det bävar jag för. vad ska jag packa ner? vad kommer jag använda? vad kommer jag inte använda? ja, ni förstår säkert mitt dilemma.

ne, nu ska jag sätta lite fart här. tänkte ju ta "kaffepaus" kl 16.00 och titta på top model, i en timme. höhö.

Kommentarer
Postat av: Malin och Andreas

Hallå där hoppas allt är bra efter jul och nyårsstöket och att vi snart ses :) på en fest eller ett släktkalas eller någe, är du i Lkpg och festar så hojta till vettja!



men var ska du flytta ? =) Kul med flytt iaf om det blir till de bättre hehe..vilket det förhoppninigsvis blir.

Hälsningar och kram

Malin och Andreas

2010-01-20 @ 21:55:43
URL: http://mallisbrallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0