små fnittriga flickor

ja, det var säkerligen så våran chef tänkte idag på lunchen. för vet ni, och ett kors i taket på det, idag var vi fyra(!) stycken som åt lunch ihop. vanligtvis kastar man i sig lunchen på stående fot eller framför datan, helt ensam.

men idag hade vi städ- & rensardag på jobbet. jag fick köra genom min spot - så gött. mer sådana här dagar, taack! hur som helst, tillbaka till lunchen. jag skulle försöka förklara för jessi om helgens bravader med indianerna. det gick sådär och vi bara tjöt av skratt. och jämter oss satt våran chef, och i sin tur hans chef. härligt.

förresten är det inte särskillt snällt att en äter lyxig restaurangmat och de andra två slevar(?) i sig varsinn pizza när jag får sitta där med min frösna pyttelilla skinkpaj och två tomater. "dä ä orättvist", som olle hade sagt. ja, det är det faktsikt, han har så rätt.

:)

Kommentarer
Postat av: Jessica Dahlström

hoho ;)

2010-01-21 @ 16:30:52
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0