det finns bara ett sätt att säga det, du får mig ur balans

denna underbara, underbara och återigen underbara dag. en del skulle säkert inte hålla med mig. men oj vad jag gillar detta. sitter i mina föräldrars trädgård, läser min bok, kaffekoppen står på bordet och på torkvindan hänger nytvättat och torkar.

det enda jag skulle vilja ändra (eller vilja och vilja? detta duger gott och väl) vore att jag satt i min egen trädgård, som tillhör mitt lilla hus på landet. åh, vad jag längtar till den dagen. ni anar nog inte..

förut tog jag en tur med vattenkannan och tröstade de små blommorna som inte riktigt gillar detta solsken och värme som jag gör. men nu sitter jag som sagt i min stol, läser och känner den underbara doften av nytvättat. ärligt, det och doften av lilijekonvaljer och nybakade bullar är svårslaget.

nu återgår jag till min drömvärld och edward..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0