BÄ!

i fredags blev det en spontanutgång i linköping. javisst vettu, jag gjorde debut på flamman (ett uteställe för studenter) och jisses vilken kväll det blev. det var jag, hanna och massor av stockholmare (+ en från kalmar, hehe). men rooligt var det.

eller? 

och billigt var det.. inte bara i baren, utan jag lyckades se till att jag hela tiden hade något drickbart i handen. vilka metoder jag använde mig av, det avslöjar jag då icke (men det var i stil med valborg 2009's "det kostar en öl", mer än så säger jag inte.....)

elleeeeer?

enligt ryktena var jag på mitt allra bästa humör. haha. ja, så kan det gå så kan det gå. när klockan slog stängning blev jag satt i en taxi, en limousinetaxi (vilka nedrans stockholmsfasoner!) och åkte hem till b&b ekkällan, där jag åt en god fiskgryta och slockade på soffan.


EEEELLLLLLEEEEERRR?


Kommentarer
Postat av: Mac

drinkhorade som vanligt ;)

2010-03-03 @ 10:59:13
Postat av: Hanna

färskare lamm har nog knappast skådats i en krogmiljö ;)

2010-03-03 @ 18:04:49
URL: http://tjolanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0