go mad, möed mad å mad i rättan ti

sådär! nu har jag varit duktig och fixat mig 4 matlådor (plus måltiden jag käkade ikväll) det blev ugnstekt falukorv och potatismos. det är ju gör gött (måste ju varva lite östgötska och skånska)

i övrigt har det varit en toppendag. blev en promenix till syster. KAFFE! barnvaktade olle en stund och vi klädde ut oss och krigade, spanade och skrattade. sen när de andra kom hem blev det läxläsning, tv-spel och kvällis.

iväg och kolla på stora killen när han brottades. insåg där att jag hoppas att mina framtida barn(?) drar sig åt det musikaliska hållet. jösses, hade ju verkligen hjärtat i halsgroppen hela träningspasset..

och nu sitter jag här, mätt och belåten. imorgon är det dags för jobb igen. det blir en lugn helg.. fast insåg precis att det var MASSA jobb som ska göras - skjut mig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

huslig är hon visst.

2010-11-01 @ 18:19:10
URL: http://tjolanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0