borde sluta jämföra

i helgen som var stod det myskväll och kräftskiva på schemat. så fredagskvällen spenderades på landet hemma hos cristin ihop med sara och en påse snask. och i lördags var det kräftskiva med släkten och sedan mötte jag upp brudarna på harrys.

tankar efter helgen: jag borde hålla bättre koll på min iphone 4 (för alla som har en iphone vet ju att det inte längre heter "mobil" om man äger en iphone. då har man en iphone som sagt, och jag har 4:an) en del har bättre koll än andra, helt klart. är verkligen promenader bra för hjärta & själ? plus att jag borde sluta jämföra kors och tvärs.

Kommentarer
Postat av: Hanna

och så borde du helt klart komma oftare in till llkpg :) Jag tror vi får ta en intervention med Titti så hon lämnar Motala då och då :D puss

2010-09-05 @ 10:42:28
URL: http://tjolanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0