nej, jag är upptagen idag

idag är jag också ledig. och uttråkad. väldigt uttråkad.

till och med så uttråkad att jag tog en svamp och det starkaste rengöringsmedlet jag kunde hitta och skruade av köket. väldigt nödvändigt då det kommer hantverkade hit imorgon och smutsar ner igen. dah!

borde kanske skura resten av mitt boende också, men orkar jag det? jag borde kanske laga lite matlådor? men varför, när jag ändå lever på mandlar idag.

har försökt få med mig halva motalas (och delar av linköpings) befolkning till ikea idag. men alla är upptagna. åh, jag önskar att jag också vore sådär upptagen som alla andra idag..

Kommentarer
Postat av: Hanna

städar du med gustafs speciella rengöringsmedel som han har gömt i garderoben? ;)

2010-09-09 @ 18:57:14
URL: http://tjolanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0