vad är det med vin & tjejer?

en trevlig helg har flugit förbi, bara sådär.. huxflux och så är det söndagkväll och om en stund börjar söndagsfilmen och det är dags att krypa ner under täcket (jobb väntar tidigt, tidigt(!) imorgonbitti)

fredagen spenderades i ett  k a o s.  jag har äntligen fått hem min efterlängtade emmafotölj som jag fått av farmor&farfar. och givetvis var det en del möbler som behövde ställas åt sidan för att denna vackra varelse(?) skulle få plats. efter lite styrande och några svettpärlor är jag ganska nöjd med ommöbleringen :)

i lördags blev det en tur på stan och en fika med människor som jag inte sett på en evighet. trevligt, trevligt. och på kvällen kom fröken parnér hit till ett dukat bord (nja, inte riktigt så kanske.. men det låter bra) vi åt gott och drack gott hela natten lång.

                                                                                               en väldigt bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0