släng inte ditt dåliga samvete på mig

oväntat jobb idag, men det är ändå rätt okej för det betyder att jag är ledig på fredag. och då blir det en kväll med tjejerna (endast en kille är välkommen och han är så liten, men ändå så stor). åh, som jag har längtat.        s k v a l l e r !

imorgonbitti ringer klockan ungefär samtidigt som tuppen gal. jaja, nästan iaf.. då är det dags att hoppa i gymnastikdräkten och bege sig till feelgood. energi, energi..

på eftermiddagen blir det jobb. det är surt att jobba torsdagkvällar, bästa tv-kvällen på hela veckan ju. om man bortser från helgen. just nu kollar jag dock på kvällsöppet med ekdahl, inte fy skam det heller. men snart blir det sova sova säng säng.

Kommentarer
Postat av: thess

hej. läste ditt sms. har haft hemprov idag, verkligen helaaa dagen, är helt slut. men ja, allt är ordnat för den 26 mars nu. barnvakt, ska bara köpa några snygga kläder..=)..puss och puss och kram.

2011-02-25 @ 16:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0