dålig inverkan?

sen jag började jobba på mitt nuvarande jobb har bland annat följande inträffat:

  • jag har blivit fasansfullt glömsk, om man jämför hur jag var innan
  • jag har ständigt ont i min kropp och blåmärken både här och där
  • jag har aldrig fina välmanikyrade naglar längre utan korta små stumpar med avskaft naglack
  • jag har börjat snubbla på ord. t..t..t..omat (hänt fler än mig)
  • jag har försämrat min handstil avsevärt

det är ju verkligen inte bra. nu är vissa saker värre än andra, en del säkert helt obetydliga för dig som läser. men nåt som stör mig (ja, allt stör mig ju egentligen men..) är det här med hanstilen (som sagt, helt obetydligt) jag har alltid varit en av de som textat finast i klassen och alltid fått vara den som skriver gratulationskort. när jag gick i gymnasiet så berättade en lärare att jag var den som skrev finast av alla elever som han någonsin haft. och han var rätt gammal i gemet (gamet?) om jag säger så. i dagsläget kan jag knappast läsa min egen handstil.


dagen stora i-landsproblem, svar JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0